KPN
Jouw rol als...
Naast het oplossen van incidenten werk je ook aan het voorkomen ervan. Denk hierbij aan het monitoren van de klantomgevingen, probleem management en in samenspraak met Engineers definiëren en doorvoeren van changes en projecten. Dit alles doe je voornamelijk vanuit ons kantoor in Nieuwegein. Je bezoekt klanten periodiek en ook telefonisch overleg je regelmatig met diverse klanten van CAM.
Wat breng jij ons?
Je hebt er veel plezier in om klanten te helpen. Je denkt met ze mee, weet je goed in de klant te verplaatsen en met je sterke communicatieve vaardigheden zorg je voor begrip en waardering van de klant.
¿ Je bent in staat het overzicht te bewaren, werkt gestructureerd, planmatig en accuraat.
¿ Je staat stevig in je schoenen en laat je niet zomaar van de wijs brengen.
¿ Je bent analytisch en durft buiten je ¿comfortzone¿ te treden. Het oplossen van tickets die buiten jouw directe kennisgebied liggen zie je als een uitdaging en je weet daarbij risico¿s goed in te schatten.
¿ Je hebt minimaal drie jaar ervaring met tweedelijns serviceverlening.
¿ Je expertise ligt op één of bij voorkeur twee van de volgende gebieden:
- Citrix
- Ivanti/ RES Workspace Manager
- Server Management (Windows Server, Exchange, SQL, WSUS, Active Directory)
- Ivanti/ RES Automation Manager
- VMware
¿ Kennis op andere producten uit ons platform is een pre.
¿ Je bent in het bezit van rijbewijs B.
¿ Je opleidingsniveau is minimaal MBO ICT-4
¿ Ook HBO-ers met ambitie zijn van harte welkom, de Servicedesk is de start geweest van een groot aantal succesvolle CAM engineers.
Je maakt onderdeel uit van het team Platform Support dat op dit moment bestaat uit 6 Service Engineers. Het technisch niveau van de afdeling en medewerkers is hoog. Wij zorgen met zijn allen dat dagelijks ongeveer 60.000 gebruikers zonder problemen kunnen inloggen op ons private cloud platform.
Een klantgerichte functie met veel ruimte voor verbreding én verdieping van je technische kennis.
Een passend salaris en nette secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een leaseauto, laptop en telefoon. CAM IT Solutions valt niet onder de CAO van KPN. De salarisrange van deze functie ligt o.b.v. een 40-urige werkweek tussen de ¿2550 en ¿3600 bruto per maand.
Wil jij je verder ontwikkelen in deze technisch brede rol? Dan ontvangen wij graag je cv en motivatie. Je kunt deze sturen naar Wendy Janzen of Sabine Beute via HRM@cam.nl.
Het is mogelijk om met KPN voorwaarden indienst te treden bij CAM IT Solutions