Nedap
Organisaties in productie en distributie hebben te maken met continue verandering in de vraag naar hun diensten en producten. Door de 24-uurs economie, globalisering en automatisering is er grote fluctuatie in de benodigde arbeidscapaciteit. Het is voor organisaties niet alleen van belang dat ze snel kunnen omgaan met veranderingen, maar ook dat medewerkers mee gaan in deze veranderingen. Flux helpt organisaties in deze complexiteit middels een software oplossing die ondersteunt bij het forecasten, plannen en registreren van arbeid voor flexibele- en vaste krachten. Om ons verder te helpen in onze missie zijn we op zoek naar een Support Specialist.
Samen met je collega’s ben je ervoor verantwoordelijk dat klanten de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om met ons product hun bedrijfsdoelen te realiseren. Nadat de klant is geïmplementeerd, ben jij samen met je collega’s het aanspreekpunt voor de klant. Je helpt hen verder bij hun vragen over de diverse Flux applicaties (urenregistratie, planning en de app) en bent hierbij in staat om de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bent daarnaast een belangrijke schakel tussen de klanten en de ontwikkelaars om klantvragen en behoeften te vertalen. De vragen die je kunt verwachten variëren van technische vragen over de werking van de applicaties tot het adviseren over de inrichting en het gebruik van de applicaties.
Je taken:
- Support leveren op tickets en telefonische vragen;
- Samenwerken met je collega’s om het product continu te verbeteren op basis van je input;
- Creëren en beheren van content van ons kenniscentrum;
- Pro-actief waarnemen en adviseren over het gebruik van de applicaties.
Jouw team
Je komt te werken in een klein team. Zelfredzaamheid, pro activiteit en het nemen van verantwoordelijkheid zijn belangrijke aspecten binnen het team. Bij Nedap vinden wij het belangrijk dat je van elkaar leert. Je gaat ervoor om als team het beste resultaat te halen. Daarin ben je niet bang om vragen te stellen maar ook niet te trots om je standpunt te wijzigen. Je aarzelt niet om feedback te geven of te ontvangen en je helpt een ander graag op weg.
Uiteraard bieden we uitstekende primaire en secundaire voorwaarden. Zo ben je verantwoordelijk voor je eigen werktijden en vakantiedagen. Niemand houdt dit bij, we vertrouwen hierbij op jouw eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast bieden wij jou de middelen om jouw verantwoordelijkheden te vervullen. Ook financieel is het goed geregeld hier. Naast je salaris en vakantiegeld, kent Nedap een 13e maand, een winstuitkering en de mogelijkheid tot aandelen. Ook hebben we een zeer aantrekkelijke pensioenregeling. Maar bovenal investeren we in jouw ontwikkeling! Naast ons uitgebreide introductieprogramma en persoonlijk ontwikkelingstraject, kijken we graag met jou mee naar jouw potentieel.
- Minimaal hbo denk- en werkniveau;
- Vloeiend Nederlands en Engels spreken;
- Communicatief vaardig in woord en tekst;
- Gevoel hebben voor het werken met software, kennis van SAAS is een pré;
- Ervaring in (technisch) support is een pré;
- Affiniteit met HR is een pré.
Jouw organisatie én jouw mensen laten groeien met hulp van slimme software. Dat is ons doel. Dat doen we met oplossingen die tijdrovend werk van jou overnemen. De tijd die vrijkomt zorgt voor (hernieuwde) focus op dat waarmee jouw organisatie het verschil maakt: mensenwerk. Ook wil je als bedrijf met jouw complete workforce snel anticiperen op de grilligheden van de huidige 24-uurs economie. De oplossing voor deze uitdagingen is Flux van Nedap Staffing Solutions.