Nestlé Nederland
ICT-specialist, dit is je uitdaging
Maak jij als ICT-specialist hét verschil bij collega’s en werk je graag op grote schaal met de allerlaatste technieken? Word je vrolijk van het oplossen van complexe technische IT-vraagstukken? Ontdek dan wat wij jou te bieden hebben!
Als ICT-specialist werk je in onze Nestlé fabriek in Nunspeet. Hier zorg jij voor een snelle, zorgvuldige en professionele support voor systeembeheer, technisch applicatiebeheer, helpdeskservices én on-site support
ICT-Specialist, dit zijn je verantwoordelijkheden:
- Bieden van effectieve en tijdige oplossingen van problemen, vragen en/of klachten van gebruikers;
- Dagelijkse backup-tapes;
- Uitrollen en migreren van nieuwe systeemomgevingen;
- Ondersteunen bij IT-projecten;
- Helpen bij de evaluatie van hardware en software en adviseren over upgrades of verbeteringen aan de IT-infrastructuur.
Respect staat centraal in de cultuur van Nestlé, een belangrijk onderdeel daarvan is ruimte voor verschillen. Verschillen in mensen die onze producten kopen én bij ons op de werkvloer. We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom en thuis voelt bij Nestlé, ongeacht je gender, geloof, culturele achtergrond, leeftijd, handicap of van wie je houdt. We zijn ervan overtuigd dat diversiteit leidt tot meer creativiteit en innovatie en onze organisatie vooruithelpt. Daarom werken we actief aan een cultuur en leiderschap dat gelijke kansen biedt voor iedereen!
Je bent het aanspreekpunt voor IT gerelateerde vragen voor collega’s. Je werkt op de IT-helpdesk en ondersteunt in de eerstelijns interne IT-support.
In overleg met ISIT Support Centre van ons hoofdkantoor in Amstelveen bedien- en corrigeer je gebruikersapparatuur op afstand en zorg je voor de continuïteit in de gegevensverwerking. Daar waar mogelijk verhelp je storingen, soms na het raadplegen van handleidingen (Engels). Je waarschuwt het ISIT-supportteam in Amstelveen bij programmastoringen en volgt dan telefonische aanwijzingen op. In enkele gevallen schakel je externe bureaus in bij hardware storingen en het begeleiden van de monteurs. Je zorgt voor een grote klanttevredenheid bij je collega’s en je zorgt voor lage frequentie van ongeplande storing veroorzaakt door niet tijdig onderhouden van systemen.
Je ondersteunt bij IT-projecten en bewaakt jouw project voortgang, indien nodig stuur je bij. Bij de voorbereiding en planning (voor hardware & software) houd je rekening met de behoeften van de gebruikers. Bij eventuele inschakeling van externe bureaus voor hardware projecten begeleid je de externe monteurs en dit doe je door het tijdige opleveren van verschillende ICT-projecten.
- Afgeronde mbo 4 of hbo-opleiding op het gebied van ICT specialisatie Systeembeheer
- Dienstverlenende ‘always on’ mentaliteit
- Communicatieve en sociale vaardigheden
- Gecertificeerd in Windows 10, Server 2012 en Server 2016 (of bereid deze via Nestle te behalen)
- Kennis en ervaring met één of meerdere kennisgebieden zoals: Windows, Azure, Office 365, Powershell, Active Directory, Hyper-V, netwerken en virtualisatie zijn een pré.
- Woonachtig in de omgeving van Nunspeet is een pré
- Een marktconform bruto maandsalaris afhankelijk van ervaring en certificeringen.
- Veel ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden, onder andere via de elektronische leerwegen, en kennisgroepen
- 25 vakantiedagen, pensioenbijdrage en CAO conform Nestle regelingen
- Collectiviteitskorting op diverse zorgverzekeringen
- Persoonlijke laptop en begeleiding van een ICT-projectmanager
- Enthousiaste collega’s en een informele bedrijfscultuur met teamgevoel, leuke bijeenkomsten in bedrijfsuitjes georganiseerd door de personeelsvereniging
Onze recruiters staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Stuur je vraag naar careers@nl.nestle.com en je krijgt binnen 3 dagen antwoord.
Solliciteren naar de vacature ICT-specialist?
Dat kan! Als jouw profiel naadloos aansluit op de vacatureomschrijving, ontvangen we graag je cv en motivatie. Upload deze nu meteen via de link