Calco
Pssst talentvolle communicatie medewerker! We willen dat Iedereen weet dat Calco de tofste werkgever van Nederland is. Wil jij ons helpen bij de verdere ontwikkeling van ons merk en onze positionering? Lees dan snel verder.
Over de functie
Met jouw frisse blik zorg jij ervoor dat Calco in alle online- en offline communicatie herkenbaar en consistent naar voren komt. Content bedenken, produceren en redigeren kun je als de beste (nieuwsbrieven, blogs, vlogs, social en web). Hierin ben je nauwkeurig en houd je onze tone of voice scherp in de gaten. Door jouw creativiteit weet jij onze communicatiestijl naar het volgende level te brengen.
Samen met je collega’s van content en brand ben je bezig met:
- Online en offline content-creatie, -planning en -productie (en het evalueren hiervan)
- Optimalisatie en bewaken van huisstijl en tone of voice
- Campagne-ontwikkeling
- Ondersteunen bij het opzetten en bewaken van de Marketing & Communicatie jaarkalender
- Aansturen communicatiebureaus
Je bent een zelf-startende en ondernemende Communicatie Medewerker. Jij voelt precies aan welke marketing content Calco nodig heeft om te groeien en hebt hier inspirerende ideeën over. Je bent op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in de markt, leergierig, tekstueel sterk onderlegd en een fijne teamplayer. Je hebt een hoog kwaliteitsbesef en bent integer. Je krijgt van ons de ruimte voor eigen inbreng en je neemt graag je eigen verantwoordelijkheid.
Hiernaast heb jij:
- Minimaal 2 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie in een commerciële, dynamische organisatie
- Hbo/wo werk- en denkniveau
- Projectmanagement skills: het plannen en coördineren van projecten is voor jou geen probleem; een bal of 10 tegelijk hooghouden ook niet
- Eerder bureaus aangestuurd
- Een vlotte pen; en je past je stijl per type content moeiteloos aan
Wij storten niet alleen elke maand een fijn salaris op je rekening, maar je krijgt ook:
- Een gave Ford Fiësta of OV-kaart
- 5 hele gezellige en enthousiaste collega’s die jou veel ruimte bieden voor het inbrengen van jouw eigen ideeën op Marketing & Communicatie vlak
- 26 dagen om je vakantiedromen waar te maken
- Iedere vrijdag de mogelijkheid om met je collega’s te proosten op het weekend
- De kans om je eigen kennis te verbreden met diverse trainingen