Nedap
Stage IT ServiceDesk
Ons IT team is op zoek naar een gepassioneerde en ondernemende stagiair(e) voor een gave tijd bij de IT ServiceDesk. Een stage waarin jij de ruimte en verantwoordelijkheid krijgt om samen met je collega’s ervoor te zorgen dat ruim 700 Nedap medewerkers wereldwijd in de verschillende kantoren en daarbuiten op diverse platformen kunnen werken.
Hierbij maken we gebruik van een IT-infrastructuur bestaande uit o.a. Windows, Linux, MAC OS, HP, CheckPoint, OpenVPN GUI, Intune, Azure AD en Jira/Atlassian. En bedrijfsapplicaties als Office365, Dynamics365, Teams, Zoom, Okta, Basware en Talentsoft.
Gedurende jouw stage periode bij IT draai je volwaardig mee en leer je alle ins en outs over het reilen en zeilen binnen een IT ServiceDesk en de ServiceDesk werkomgeving. Wij gebruiken hiervoor een ticket systeem, asset database en beheren de IT knowledgebase en helpen zodoende al onze Nedap collega’s bij hun IT vragen, verzoeken en uitdagingen. En dat in een internationaal en moderne organisatie.
Je krijgt veel ruimte om te ontdekken en te leren maar ook om ons team van nieuwe input te voorzien. Iets voor jou? Lees dan verder.
Jouw team
Je wordt onderdeel van het IT ServiceDesk team. Samen met jou zorgen wij ervoor dat onze collega’s wereldwijd op IT support kunnen rekenen. Doormiddel van een robuust service proces i.c.m. een klantgerichte focus én de persoonlijke stijl passend bij Nedap
Wat je krijgt van ons is een bevlogen team om mee samen te werken en enorm veel ervaringen om van te leren. Tel daarbij op de kansen die je krijgt om ons van nieuwe input te voorzien, het persoonlijke contact en de begeleiding die je krijgt. Want hoewel we nu nog voornamelijk thuiswerken zal je altijd verzekerd zijn van een ervaren IT ServiceDesk collega aan je zijde. Daarnaast ontvang je een maandelijkse stagevergoeding en ben je van harte welkom op de ‘Nedap Student Day’ die elk halfjaar wordt georganiseerd. Zo kom je ook in contact met stagiaires, afstudeerders en werkstudenten bij andere marktgroepen binnen Nedap.