KPN
Ben jij een pro in het onderhouden van duurzame klantrelaties? Kun jij verwachtingen van klanten overtreffen door een proactieve, oplossingsgerichte en klantgerichte houding aan te nemen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze afdeling LCE Customer Service Care zoeken wij een enthousiaste Service Manager.
Jouw rol als Service Manager
Als Service Manager heb je een afwisselend takenpakket waarin je klantrelaties onderhoudt door het voeren van reviewgesprekken en het actief spotten van nieuwe kansen binnen deze accounts. Dit gebeurt uitsluitend via outbound telefonisch contact. Op deze manier zorg jij ervoor dat onze diensten voor grootzakelijke klanten vlekkeloos verlopen en van hoge kwaliteit zijn.
Jouw gehele takenpakket zal er dan als volgt uit komen te zien:
- Je stuurt aan op het service- en leveringsproces;
- Je evalueert twee keer per jaar de kwaliteit van onze diensten met klanten;
- Je maakt afspraken met leveranciers en stakeholders;
- Je onderhoud klantcontact;
- Je levert input voor nieuwe diensten en contracten;
- Je waarborgt de SLA’s;
- Je spot commerciële kansen.
Bij LCE helpen we grootzakelijke klanten vooruit met het beste netwerk, slimme diensten en duurzame oplossingen. Ons team van LCE Customer Service staat elke dag klaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en waarde toe te voegen.
Dat doen we door het aanbieden van persoonlijke service: digitaal waar het kan en met een medewerker als dat nodig is. Onze interactie met klanten voegt waarde toe, zowel voor hen als voor KPN. We geven het juiste advies en grijpen kansen aan, zodat klanten bij ons blijven. Ons doel is om klanten in één keer goed te helpen. Op deze manier bouwen we samen aan onze missie door de “Best in Class” klantbeleving aan te bieden.
We zoeken een collega die klantsignalen opvangt en een goed inlevingsvermogen heeft. Je werkt graag samen en vereenvoudigt processen. Met jouw veerkracht en growth mindset ben je in staat om goed om te gaan met veranderingen en uitdagingen. Transparantie is voor jou belangrijk; je geeft en ontvangt graag eerlijke feedback. In teamverband functioneer je uitstekend en draag je bij aan een positieve teamdynamiek. Je bent innovatief, deelt ideeën en neemt een trekkersrol op je, waardoor je een bron van inspiratie bent voor je collega’s.
Om succesvol te zijn in deze rol, heb je:
- HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt kennis over IT-processen (ITIL is een pré);
- Je hebt kennis van de systemen ServiceNow, Genesys, SalesForce;
- Je hebt ervaring met procesverbeteringen;
- Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal;
- Je hebt kennis van dienstverlening service- en contractmanagement.
Tik je niet alle bullets aan? We nodigen je alsnog van harte uit om te reageren.
- Een bruto maandsalaris van € 3526,- op basis van 37 uur
- Keuzetijd tot en met 40 uur per week, waardoor je er maximaal 8,5% brutosalaris bij krijgt
- Een toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris (inclusief 8% vakantiegeld)
- Een variabele-bonusregeling
- Jaarlijks een individuele en collectieve verhoging conform onze CAO
- Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van € 1500,-. Sterker nog, we verwachten van jou dat jij je blijft ontwikkelen!
- Een goede werk-privé balans (zoals 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis, transitieverlof, feestdagwissel naar een feestdag van jouw religieuze of culturele voorkeur)
- Thuiswerkshop om je werkplek thuis optimaal in te kunnen richten, uiteraard met een mobiele telefoon & laptop
- 50% korting op KPN-producten en -diensten, zoals KPN-internet
- Een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer: zoals onze fietsvergoeding van € 0,40 per kilometer, of € 0,23 per kilometer, of volledige vergoeding 2e klas OV. Daarnaast krijg je € 10,- per maand internetvergoeding en een thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag
- Uitstekende pensioenvoorwaarden: een totale inleg van 23% van je pensioengevende salaris waarvan KPN 16% inlegt en jij 7%
Ons geloof in technologie is groot. Dit wordt nóg krachtiger samen met menselijk contact, daarom ontmoeten we je graag!
Wil je meer weten? Neem contact op met onze recruiter Julie Kleijzen via +31 6 33 04 99 52 of julie.kleijzen@kpn.com
Bij KPN hebben we recruitmenttalent dat slim samenwerkt en zo wint. Daarom wordt acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet gewaardeerd.