Overslaan en naar de inhoud gaan

Ormit Talent

176 werknemers

Management Pool NS Service & Operatie

Deadline: 09-09-2017 12:00:00
Niveau
Richting

In sneltreinvaart naar een topfunctie.

Heb jij ervaring in project-, verander-, of operationeel management en ambieer je een sleutelpositie in het hoger management van NS Services & Operatie? Solliciteer dan voor de ORMIT Management Pool!

De ORMIT Management Pool is er op gericht talent met ervaring in project-, verander-, of operationeel management versneld te ontwikkelen richting een stevige rol in het hoger management bij NS Service & Operatie. De NS bevindt zich in een maatschappelijk speelveld waarin continue aanscherping en verandering noodzakelijk is om kwaliteit te waarborgen. Jij gaat gedurende twee jaar verschillende projecten leiden die een impuls geven aan de kwaliteit van de gehele NS Service & Operatie organisatie. 

Je krijgt direct veel verantwoordelijkheid en kunt worden ingezet als projectmanager, verandermanager of regiomanager. In deze rollen heb je te maken met verschillende hiërarchische lagen, inhoudsgebieden, overheidsinstanties en medezeggenschap waarbij de klant altijd centraal staat. Dit maakt stakeholdermanagement jouw grootste troef! 
Je begeeft je tussen de mensen in de gehele keten en door jouw verbindende kwaliteiten creëer je bij alle stakeholders zowel intern als extern draagvlak voor verandering. Je hebt een pragmatische instelling en krijgt zaken voor elkaar. Zo breng je de dienstverlening van NS naar een nog hoger niveau.   

In de projecten heb je te maken met meerdere onderdelen van NS waardoor je een overkoepelende visie vormt. Dit in combinatie met een waardevolle rugzak aan projectervaring, een stevig fundament in persoonlijk leiderschap en jouw ambitie vormen een perfecte basis voor een positie in het (hoger) management team van NS. 

Best of both worlds..

Dit leiderschaps- en talentprogramma is door ORMIT samen met de NS ontwikkeld. ORMIT als specialist in talent- en leiderschapsontwikkeling en NS Service & Operatie als inhoudelijke springplank met uitdagende, complexe verander– en verbeter projecten. Al met al een programma waarin de ontwikkeling van jouw management talent binnen de context van NS Service & Operatie centraal staat en het fundament wordt gelegd voor een succesvolle management carrière.

Intensieve persoonlijke en professionele ontwikkeling

Gedurende 2 jaar word je uitgedaagd om jouw talent en leiderschap optimaal te ontwikkelen en kennis te maken met de operatie van de NS. Centraal hierbij staat het uitvoeren van verschillende projecten voor het bedrijfsbureau van NS Service & Operatie.  

Naast je projecten volg je een intensief trainings- en opleidingsprogramma en word je gecoacht op persoonlijke en professionele ontwikkeling, zowel door je ORMIT coach als door senior managers van de NS. Ook heb je intervisie met je collega’s uit de management pool. Deze unieke combinatie van ervaren en ontwikkelen zorgt ervoor dat jij zeer snel groeit.   

Over NS

Elke dag verwelkomt NS meer dan 1,1 miljoen treinreizigers op stations en daarmee spelen zij een belangrijke rol in de mobiliteit van Nederland. NS heeft als missie telkens meer reizigers, veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren via aantrekkelijke en multifunctionele stations. Dit doen ze 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Zij werken aan de best mogelijke dienstverlening aan hun klanten, omdat ze willen bijdragen aan mobiliteit, vitaliteit en leefbaarheid. Dat vraagt om continue afstemming van alle mensen, middelen, activiteiten en techniek die daarbij betrokken zijn. De circa 11.000 medewerkers van NS, van machinist, servicemedewerker en hoofdconducteur tot aan de managers en marketeers op kantoor, dragen dagelijks bij een optimale beleving van de reis van de klant. 

ORMIT & NS

ORMIT is specialist in talent- en leiderschapsontwikkeling. Wij maken organisaties en mensen succesvoller door hun unieke talenten verder te ontwikkelen en in te zetten. Dit doen we al sinds 1994 en met succes! Gedurende dit programma ben je 1 jaar in dienst bij ORMIT en 1 jaar in dienst bij NS. Je voert gedurende deze periode projecten uit bij NS Service & Operatie. Na een succesvolle afronding van het programma krijg je de mogelijkheid om je carrière te vervolgen in een management positie bij de NS.

Kortom
  • de springplank naar een top managementpositie 
  • de kans om in twee jaar een razendsnelle persoonlijke én professionele ontwikkeling door te maken 
  • verschillende projecten die er toe doen en waarbij je écht het verschil kunt maken 
  • werken in een organisatie met een grote maatschappelijke relevantie 
  • twee jaar een eigen coach om je persoonlijke kwaliteiten verder te ontwikkelen 
  • trainingen gericht op jouw leiderschapsontwikkeling 
  • opbouw van een groot netwerk binnen én buiten de NS 
  • uitgedaagd worden door de top van NS Service & Operatie 
  • leren van talentvolle poolgenoten 
Wat wij zoeken
  • Een afgeronde WO-opleiding bij voorkeur (maar niet uitsluitend) in de richtingen bedrijfskunde, bestuurskunde, organisatiekunde, management en communicatie 
  • 2-4 jaar werkervaring, bij voorkeur in project-, verander-, of operationeel management
  • Naast de studie verschillende nevenactiviteiten 
  • Aantoonbare leidinggevende en/of bestuurlijke ervaring 

Wij zijn op zoek naar gedreven mensen met leiderschapspotentie die de ambitie hebben om het verschil te maken binnen de NS. Belangrijk is dat je wilt investeren in jezelf en niet bang bent om als het moeilijk wordt leiderschap te tonen. Dat vergt naast persoonlijk leiderschap een combinatie van verbindend vermogen, klant- en resultaatgerichtheid, daadkracht, politieke sensitiviteit, flexibiliteit en leervermogen. 

Wij zoeken talent dat in een maatschappelijk relevante omgeving, waar een optimale uitvoering van de operatie cruciaal is, leiderschap toont. Talent dat kan verbinden, eigenaarschap toont, resultaten kan overtreffen en bovenal het beste uit zichzelf én anderen weet te halen.