Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN

10000 werknemers

KPN Customer & Commerce Young Talent Program

Deadline: 08-02-2016 12:00:00

Interesse?

Is dit iets voor jou? Klik dan op 'Lees Meer & Aanmelden' !

Het traineeprogramma is opgedeeld in drie fases

  • De eerste fase duurt ongeveer zes maanden. Terwijl je je functie vanaf dag één al uitoefent is er vooral veel aandacht voor het leren kennen van KPN, je functie, het team en uiteraard de klanten van KPN. Zo mag je een dag meelopen met een monteur, in een contactcenter en in een winkel.
  • Na de eerste fase krijg je, samen met andere Young Talents, trainingen aangeboden die je helpen om zowel op professioneel als persoonlijk gebied te groeien.
  • Na ongeveer anderhalf tot twee jaar ben je zelf verantwoordelijk om binnen je vakgebied een tweede en zwaardere functie uit te zoeken. Je mag in de derde fase een Young Talent die net begonnen is wegwijs gaan maken door het bedrijf als buddy, masterclasses organiseren en een eindpresentatie geven bij de afronding van het traject.

Jouw Profiel

Voor het Young Talent Program zijn wij op zoek naar talenten die zich willen ontwikkelen tot professional in hun vakgebied en niet bang zijn voor veel verantwoordelijkheid. Je kunt gedurende het gehele jaar instromen in het programma.

  • Je hebt een (bijna) afgeronde commerciële en/of bedrijfskundig/economische wo-master.
  • Uit je cv blijkt duidelijk jouw affiniteit met de klant, commercie, communicatie en/of bedrijfsprocessen.
  • Tijdens je studie heb jij jezelf bewezen door relevante bijbanen, stages, nevenactiviteiten zoals commissies/bestuur, vrijwilligerswerk, buitenlandervaring of topsport.
  • Je voelt je thuis in een snel veranderende wereld.
  • The minimal requirement to apply for this trainee program is to understand the Dutch language speaking and writing near native.

Een combinatie van deze aspecten bepaalt uiteindelijk of wij je gaan uitnodigen voor een eerste gesprek. 

Aan de slag als Young Talent

Het KPN Young Talent Program is een driejarig traineeprogramma voor WO-graduates. In deze drie jaar ga je twee verschillende functies doen binnen jouw vakgebied. Na de selectieprocedure gaan wij samen met jou op zoek naar de juiste functie. Gebaseerd op jouw ambitie en wensen ga je gesprekken voeren met verschillende managers op verschillende afdelingen en uiteindelijk kies JIJ welke functie het beste bij je past! Oftewel, jij bent kapitein op je eigen schip om de juiste functie uit te kiezen. Uiteraard begeleiden wij jou uitvoerig bij het maken van jouw keuze.

Beschrijving

Als Young Talent Customer & Commerce kan je twee kanten op.

Customer

Wij geloven in een samenleving waarin communicatietechnologie het leven verrijkt. Het maakt het alledaagse leven aangenamer en kan echt het verschil maken. Dit brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee: de dienstverlening moet van hoge kwaliteit zijn en veiligheid en privacy moeten worden beschermd. Het versterken van onze klantrelaties en het creëren van klantloyaliteit staat centraal in functies binnen de Customer Service. Je denkt niet alleen bij alles wat je doet aan de klant, maar wilt ook zo dicht mogelijk bij ze betrokken zijn. Dit kan door rechtstreeks contact, zoals via de winkels of callcenters, of juist meer achter de schermen: werken aan het verbeteren van de klantbeleving, klantprocessen, de klanttevredenheid en service naar de klant toe.

De hele Nederlandse samenleving vertrouwt blindelings op onze kwaliteit nu en in de toekomst. Dat betekent dat we de beste dienstverlening moeten bieden. Maar ook dat we moeten anticiperen op de snel veranderende wereld. Dat vraagt om medewerkers met gevoel en passie voor de klant en de drive om de klant in één keer goed en naar tevredenheid te helpen.

Commerce

Past de commerciële kant beter bij jou? Een kant waarbij je meedenkt met de klant, je jezelf in iemand anders kunt verplaatsen en dus weet wat hij of zij wel of niet wil. Zo’n persoonlijke band met onze klanten opbouwen, zelfs bij korte contactmomenten, vraagt om commerciële talenten die het verhaal van KPN goed kunnen vertellen. Een verhaal dat inhoudelijk klopt, geloofwaardig is en inspeelt op de behoefte van de klant. Dat begint met goed luisteren om deze behoefte te leren kennen. Vervolgens komt het erop aan steeds vernieuwende en verrassende communicatiekanalen te bedenken waarmee we onze diensten en producten succesvol onder de aandacht kunnen brengen. Een flinke uitdaging, want onze doelgroep beslaat maar liefst heel Nederland!

 Breed denken is dus een must. Naar de markt én vanuit een divers KPN-assortiment op het gebied van telefonie, internet en televisie. Wat past bij wie, en waarom? Dit Young Talent Program van KPN geeft talenten met een commerciële achtergrond kansen en ruimte om hun kennis te verdiepen en toe te passen in een markt met een grote impact op ons dagelijks leven.