Overslaan en naar de inhoud gaan

Pon Kickstarter Traineeship

Bedrijf: Pon
Richting(en): Overige |
Niveau: HBO & WO
Locatie: Leusden
Startdatum: 10 februari 2024
Vooraanmelden
Vooraanmelden
Vooraanmelden

Wat ga je doen

Kom jij je verder ontwikkelen als startende Hbo-er binnen Pon? Solliciteer dan voor het Kickstarter Traineeship! 

Geef jouw automotive carrière een kickstart bij Pon! 

 


Voor het Kickstarter Traineeship zoeken wij talentvolle starters (hbo) die de uitdaging aan willen gaan! Het Kickstarter Traineeship is een uniek programma waarbij je on-the-job wordt klaargestoomd voor een carrière binnen de grootste auto importeur van Nederland; Pon.

In een rap veranderende en dynamische markt krijg je een unieke kans om in samenwerking met de dealerorganisatie de digitale en elektronische transitie te begeleiden. Passie voor auto’s, maar vooral voor mensen zijn dan ook de belangrijkste criteria voor het programma. Tijdens het Kickstarter Traineeship van een jaar doe je zowel werkervaring als vakinhoudelijke kennis op, waarbij vooral jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat. 

 
Hoe ziet het traineeship eruit?

Als kickstarter werk je in 12 maanden op verschillende afdelingen; zo krijg je ook een uniek kijkje in de keuken van zowel de importeur als de dealer organisatie.

 

Het Kickstarter Traineeship is als volgt opgebouwd:

  • 4 maanden werkervaring bij de afdeling Dealer Support;

  • 2 maanden verkoopervaring bij één van onze dealers;

     

Daarnaast heb je de keuze uit 2 van de 3 afdelingen:

  • 3 maanden werkervaring bij de afdeling Sales Support;
  • 3 maanden werkervaring bij de afdeling Sales & Supply merk;
  • 3 maanden werkervaring bij de afdeling Fulfilment.


Na het afronden van het traineeship krijg je een contract voor onbepaalde tijd en stroom je uit bij de centrale afdeling van Dealer en Sales Support. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je hiermee wordt voorbereid om door te kunnen groeien binnen Pon Automotive. Verschillende functies na je rol binnen Dealer en Sales support zijn mogelijk. Denk aan functies zoals (jr.) Product Manager of Category Manager. Een unieke kans om je loopbaan te starten bij het veelomvattende familiebedrijf dat Pon is!

 
Training en coaching

Naast dat je veel verschillende werkervaring op doet, krijg je met het Kickstarter Traineeship een uniek pakket aan training en coaching. Door middel van de begeleiding tijdens het programma zorgen we ervoor dat jouw leercurve optimaal is en je het beste uit jezelf kunt halen, met als doel: je ontwikkelen tot een volwaardige professional. 

 
Het trainings- en coachingsprogramma ziet er als volgt uit:

  • Trainingen gericht op o.a. communicatie en project management;
  • Een Sales Manager vanuit één van de merken die fungeert als jouw persoonlijke mentor;
  • Coaching vanuit HR;
  • Een buddy vanuit de business die jou begeleidt binnen het vakgebied;
  • Pon Winter & Summer labs
     

Pon biedt de omgeving waar volgens onze values “Passion to Perform” en “Make it Fun” geleefd worden!

Wat vragen we van jou

  • Beschikt over een afgeronde hbo diploma en maximaal 1 jaar werkervaring hebt opgedaan;
  • Passie voor mensen en affiniteit met automotive;
  • Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een hands-on en een echte ‘can do’ mentaliteit;
  • Ambitieus en innovatief en je verbind je intrinsiek met automotive;
  • Het belangrijk vindt om te groeien en zowel in jezelf als in de organisatie wilt investeren; 
  • Servicegericht bent en je een kick krijgt van klantverwachtingen overtreffen; 
  • Je niet snel uit het veld laat slaan en weet om te gaan met krachtige communicatie en issues weet op te lossen door te verbinden.
     

*Begint jouw automotive hart sneller te kloppen, maar twijfel je of dit traject bij jou past? Deel dan met ons je CV of neem contact op zodat wij hier samen over kunnen sparren.

Wat bieden wij

Je bouwt aan je (professionele) netwerk en kunt je aansluiten bij Young Pon. Young Pon is door een van de oprichters van Pon geïnitieerd en vormt een actieve club waar je terecht kunt voor netwerkborrels en (sportieve) activiteiten. Verder krijg je een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden:

  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met een startsalaris van € 2.875,- bruto op basis van fulltime dienstverband.
  • Bij het succesvol doorlopen van het traineeship word je arbeidsovereenkomst omgezet naar arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Ontspanning vinden we belangrijk waardoor je in ieder geval 20 wettelijke vakantiedagen per jaar opneemt en daarnaast 5 bovenwettelijke en 6 ADV-dagen hebt (op basis van 40 uur);
  • Een kerstgratificatie en kerstbonus;
  • Een Shuttelpas (mobiliteitskaart) voor woon- werkverkeer;
  • Een smartphone en laptop;
  • Om werken vanuit huis mogelijk te maken, kun je gebruik maken van ons thuiswerkplek-regeling waarbij je een bureaustoel, bureau, beeldscherm, laptopstandaard, toetsenbord en muis kunt aanvragen. Tevens krijg je thuiswerkvergoeding;
  • Een collectieve zorgverzekering met bijdrage vanuit Pon;
  • Deelname aan onze pensioenregeling via het Pon Pensioenfonds;
  • Korting op producten van Pon-merken, zoals een Gazelle fiets;
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via onze Summer- en Winter Labs;
  • Ook kennen we een individueel keuze budget.
Vooraanmelden

Other possibilities

werken bij Pon
Aanmelden tot en met

Retail Traineeship

Overige

Pon - Nederland

De automotive sector is in transitie. Van fossiel naar elektrisch. Maar ook van offline naar online. En van onderbuik-sturen naar data-gedreven beslissen. Een misschien wat minder zichtbare, maar even impactvolle verandering, is de overgang naar een nieuwe manier van leiden, waarbij de autonomie van teams en collega’s actief wordt gestimuleerd. Niet hiërarchisch aansturen dus, maar mensen in hun kracht zetten. Vertrouwen geven. Ook (of juist?) als ze fouten maken. Ben jij een retail-minded Hbo’er of WO’er? En zoek je een traineeship waarin je niet leert ‘hoe het moet’, maar zelf het wiel opnieuw uitvindt, samen met interne collega’s en externe dealers? Met jouw unieke verhaal, visie en ambities kleur je de toekomst van automotive retail!

Retail Traineeship
werken bij Pon
Aanmelden tot en met

Accountmanager Solar

Overige

Pon - Papendrecht

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van ons klantenbestand, het verkrijgen van inzicht in de markt en het ontwikkelen van jezelf tot een specialist in het adviseren over zonnepanelen, inclusief aspecten zoals verzekeringen en subsidies.

Verantwoordelijkheden:

Klantenbestand uitbreiden: Je identificeert potentiële klanten en benadert hen proactief. Je bouwt duurzame relaties op en zorgt voor een uitbreiding van ons klantenbestand in de Solar sector.

Marktonderzoek: Je houdt de markt nauwlettend in de gaten en analyseert trends en concurrentie. Deze inzichten gebruik je om strategieën te ontwikkelen die de groei van ons bedrijf ondersteunen.

Specialisatie in zonnepanelenadvies: Je ontwikkelt jezelf tot een expert op het gebied van zonnepanelen en aanverwante diensten, zoals verzekeringen en subsidies. Je kunt klanten voorzien van gedegen advies op maat.

Klantrelatiebeheer: Je onderhoudt bestaande klantrelaties en zorgt voor een uitstekende klanttevredenheid. Je begrijpt de unieke behoeften van elke klant en biedt oplossingen die aan hun verwachtingen voldoen. Het betreft hier vaak langlopende trajecten waarbij je ook in staat bent op tactisch en strategisch niveau met de klant mee te denken.

Verkoopdoelstellingen behalen: Je stelt ambitieuze verkoopdoelen op en werkt actief aan het behalen daarvan. Je maakt gebruik van je kennis en netwerk om deals te sluiten.

 In deze rol leg je verantwoording af aan de Business Development Manager en je standplaats wordt Papendrecht.

Accountmanager Solar
werken bij Pon
Aanmelden tot en met

Medewerker Customer Support (max 25 uur)

Overige

Pon - Amersfoort

Je komt terecht in Hely's Operations & Customer Service team. Jouw team zorgt ervoor dat alles op de hub soepeltjes verloopt en al onze gebruikers goed worden geholpen. Je zult vooral veel samenwerken met je Customer Service collega’s, maar je zult ook geregeld contact hebben je collega’s bij Technology en Product & Marketing.

Als Customer Service medewerker bij Hely houd jij je vooral bezig met:

  • Het helpen van onze klanten bij hun registratie
  • Onze klanten helpen met hun (eerste) rit en eventuele problemen goed voor ze oplossen
  • Het in de gaten houden van de ritten; verloopt alles zoals het moet?
  • Het beantwoorden van klantenreviews en -ervaringen
  • Telefonisch, per mail, chat en Facebook onze klanten op weg helpen met overige vragen
  • Onze klanten happy maken! Bijvoorbeeld door hen te verrassen met een kaartje, of gewoon een leuk berichtje te sturen na hun eerste rit. 
Medewerker Customer Support (max 25 uur)